قوانین و مقررات فروشگاه https://main-es.ir
قوانین عمومی
توجه داشته باشید تمام فعالیتهای مجموعه main-es.ir منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است؛ بر همین اساس، کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و خدمات این مرکز تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و بهروز رسانی میشود. بنابراین استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
قوانین و مقررات واحد فروش
دستورالعملی که در ادامه به آن میپردازیم به شما مخاطب عزیز به عنوان "کاربر" یا "خریدار" کمک میکند تا با اطمینان به ما و حفظ حریم خصوصی و اطلاعات شما و به دور از هر گونه ابهام با فرآیند عضویت و خرید از این مجموعه آشنا شده و در ادامه موفق به بهترین انتخاب باشید.
سیاست حفظ حریم شخصی:
مجموعه عوامل سایت؛ همواره کاربران خود را محترم دانسته و با بهکارگیری تکنولوژیهای روز دنیا در صیانت و حفاظت از اطلاعات ارائه شده توسط مشتریان خود تلاش مینمایند و در حفظ حریم شخصی کاربران؛ اعم از حقیقی و حقوقی از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.
متقابلا هر گونه بهرهبرداری از محتوای ارائه شده در این سایت؛ اعم از مقررات تعریف شده، تصاویر، متنها، لوگو و دیگر موارد برای استفاده تجاری بدون کسب مجوز کتبی ممنوع و در صورت مشاهده، قابل پیگیری قانونی خواهد بود.
👇👇👇👇👇🌹🌹🌹🌹👇👇👇👇👇👇
کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از واحد فروش به دقت مطالعه فرمایید:
- ورود کاربران به وبسایت فروشگاه و ثبت سفارش به معنای پذیرفتن شرایط و قوانین این مجموعه است؛ بنابراین به منزله توافق کامل محسوب میشود.
تعریف کاربر یا مشتری:
مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با ورود به وبسایت و درج اطلاعات کاربری خود در فرم ثبت نام، اقدام به ایجاد سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات این مجموعه نموده است.
مقررات و نحوه استفاده از واحد فروش:
بازدید و ثبت سفارش از فروشگاه اینترنتی main-es.ir به معنی موافقت شما با شرایط و ضوابطی است که در ادامه به آن میپردازیم:
۱- فروش کالا بر مبنای نوع و تعدادی انجام میشود که مشتری آن را سفارش داده است.
۲- بدیهی است هر گونه خطا و یا نقص در ثبت اطلاعات یا نشانی (آدرس دقیق، پلاک، شماره واحد، کدپستی، نام و مشخصات، شماره تلفن ثابت و شماره همراهِ) کاربران هنگام ثبت نام در سایت و سفارش کالا، منجر به اختلال در ارائه کالا و خدمات به آنها خواهد شد؛ بنابراین در ثبت اطلاعات خود نهایت دقت را مبذول نمایید.
۳- محاسبه و صدور فاکتور بر اساس مبلغ و ارزش درج شده در سایت و تعداد کالا انجام میشود.
۴- بهتر است؛ وجه کالای خریداری شده از طریق درگاه اینترنتی قابل پرداخت شود، همچنین پرداخت در شعبه بانک یا کارت به کارت و …. نیز امکانپذیر میباشد.
۵- گفتنی است؛ افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچگونه حقی را برای خریدار ایجاد نمیکند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به خریدارانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، توصیه میشود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند. بدیهی است که فروشنده هیچگونه مسئولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.
۶- در شرایط خاصی که خارج از اراده فروشنده بوده و توان تحویل کالا را در زمان مقرر به خریدار نداشته باشد و دو طرف درباره یک موعد جدید به توافق نرسند، هریک از طرفین حق دارند بدون هیچگونه ادعای خسارت یا هزینهای سفارش را فسخ نمایند.
۷- در صورت بروز مشکل در فرایند خرید؛ مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف خریدار، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب خریدار واریز خواهد شد.
۸- در صورت بروز مشکل در فرایند نهایی خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف خریدار، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب خریدار واریز خواهد شد.
۹- بدیهی است روزهای کاری، روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات رسمی کشور محسوب میشود و کلیه سفارشهای ثبت شده در روزهای کاری به طور معمول و سفارشات ثبت شده در ایام تعطیل، اولین روز پس از تعطیلات، آماده و ارسال میشوند.
۱۰- واحد فروش main-es.ir به کاربران و مشتریان گرانقدر خود در هفت روز هفته و ۲۴ ساعت شبانهروز امکان ثبت سفارش میدهد و از ساعت ۹ صبح الی ۱۰ شب روزهای کاری، آماده مشاوره، پاسخگویی، پیگیری و ارسال سفارشات میباشد.
۱۱- کلیه سفارشهای ثبت شده در وبسایت فروشگاه به وسیله مدیر سیستم رسید شده و پیش فاکتور از طریق ایمیل و پیام ارسال و سپس در صف پردازش قرار میگیرند. واحد فروش main-es.ir همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را مینماید. با وجود این، در صورتی که موجودی کالایی در فروشگاه اینترنتی به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به ثبت سفارش، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه، برای واحد فروش محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، کالای دیگری را جایگزین کند یا مبلغ واریزی عودت گردد. فروشگاه اینترنتی مجموعه main-es.ir مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارشهای ثبت شده قبل از توقف سفارشگیری، پردازش و ارسال میشود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از دستگاه ها به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای فروشگاه اینترنتی main-es.ir محفوظ است.
۱۲- در صورت هر گونه اشتباه از سوی فروشگاه اینترنتی main-es.ir اعم از ارسال کالای اشتباه یا وجود ایراد و نقص در مورد سفارش داده شده، کالای شما به صورت رایگان مرجوع شده و در این موارد فروشگاه بلافاصله کالا را برای مشتری تعویض میکند.
👇👇👇👇👇👇🌹🌹🌹🌹👇👇👇👇👇
راهنمایی فرایند خرید
۱- ثبت نام یا ورود با اسم کاربری
۲- انتخاب کالای مورد نظر
۳- انتخاب گزینه پرداخت نهایی و تایید سفارش
قبل از ثبت هرگونه سفارش (از طریق وب سایت و یا تماس تلفنی)، ثبت نام درسایت الزامی است. ثبت هرگونه سفارش به منزله آگاهی و قبول قوانین سایت بوده و لذا مشتری موظف است قبل از هر گونه ثبت سفارش این قوانین را به دقت مطالعه و در صورتیکه با آنها موافق است، سفارش را ثبت کند. کاربران برای خرید از سایت باید دارای سن قانونی (۱۸ سال تمام) بوده یا از طریق والدین یا قیم قانونی خود از سایت خرید نمایند.
انتخاب کالای مورد نظر
با کلیک بر روی کالا به صفحه مشخصات کالا رفته و پس از مشاهده تمامی عکسها در صورت تمایل بر روی عکس کالا کلیک کرده تا آنرا بزرگتر مشاهده کنید. بعد از انتخاب دستگاه مورد نظر فقط با یک کلیک آن را به سبد خرید خود اضافه کنید در پایان بعد از تمام شدن خرید میتوانید به سبد خرید خود رجوع کرده و محصولات موجود در آنجا را مرور کنید. سپس هر تغییر لازمی را در سبد خرید خود اعمال کرده و سرانجام به مرحله پرداخت نهایی رجوع کنید تا مراحل خرید شما از وبسایت https://main-es.ir به پایان برسد.
روش های پرداخت
در ادامه به روشهای پرداخت در فروشگاه اینترنتی main-es.ir توجه فرمائید.
- پرداخت آنلاین از طریق درگاه بانکی امن
- پرداخت کارت به کارت
روش های ارسال
در این واحد سفارشها در تهران عموما با الوپیک یا اسنپ، تپسی و در سایر شهرها غالبا به وسیله تیپاکس، دایان اکسپرس(پست رسان) و یا از طریق شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و یا در برخی موارد با انتخاب کاربر ارسال می گردد.
هزینه ارسال
به طور کلی هزینه ارسال سفارشات به عهده خریدار است البته هزینه ارسال در خرید بیشتر از دو میلیون تومان برای خریدار رایگان و هزینه ارسال با سایت میباشد. با انتخاب روش ارسال با شرکت پسترسان (دایان اکسپرس) هزینه ارسال سفارشات در زمان نهایی شدن سفارش بهصورت اتوماتیک نسبت به وزن محاسبه و در قیمت نهایی منظور میگردد. در برخی موارد پس از انجام مراحل خرید و محاسبه هزینه ارسال توسط پست به خریدار اعلام و دریافت میشود.
مدت زمان تحویل کالا
به طور کلی زمان تحویل کالا در تهران بسته به زمان ثبت سفارش از یک روز تا سه روز و در شهرهای دیگر (نسبت به فاصله تا تهران) از دو روز تا شش روز خواهد بود. با انتخاب روش ارسال تیپاکس، در صورتیکه سفارش قبل از ساعت ۱۵ نهایی شده باشد در همان روز به تیپاکس تحویل خواهد شد و پس از این ساعت در اولین روز کاری بعد تحویل خواهد گردید.
سفارشهایی که قرار است از طریق پست ارسال گردند، در صورتی که قبل از ساعت ۱۰:۳۰ نهایی شده باشند، در همان روز تحویل پست خواهند شد، اما چنانچه بعد از این ساعت نهایی شده باشند، در روز کاری بعد تحویل خواهند گردید.
شرکت پست نیز معمولاً از یک تا شش روز بعد سفارش را به مقصد خواهند رساند.
نکات مهم در هنگام تحویل سفارشات
مشتری موظف است هنگام تحویل گرفتن سفارش و قبل از بازکردن بسته بندی، مشخصات کالای سفارش داده شده را با کالای تحویلی مطابقت داده و در صورت مغایرت از تحویل گرفتن آن خودداری نماید.
توجه: در صورتیکه مشتری بدون تطبیق دادن سفارش با کالا، آن را از بسته بندی اولیه خارج نماید، امکان عودت وجود ندارد.(لطفا از تحویل گرفتن بسته پستی آسیبدیده خودداری کنید)
مهم : در زمان ارسال سفارش توسط شرکتهای پستی، مشتری موظف است در حضور مامور پستی و قبل از امضاء رسید تحویل کالا، از سلامت بستهبندی و سلامت ظاهری کالا مطمئن گردد و در صورتیکه کالا از نظر بستهبندی و یا سلامت ظاهری دچار ایراد گردیده باشد، ضمن تحویل نگرفتن آن، بلافاصله موضوع را به فروشگاه اینترنتی main-es.ir اطلاع دهد. در این موارد چنانچه مشتری بدون بررسی سلامت ظاهری، رسید پستی (بمنزله دریافت کالا بصورت صحیح و سالم) را امضاء نمایید، هیچ اعتراضی در مورد سلامت ظاهری کالا قابل قبول نخواهد بود و فروشگاه مسئولیتی در قبال مشکلات بعدی نخواهد داشت.
هنگامی که سفارش تحویل گرفته می شود، فروشگاه دیگر مسئولیتی در قبال مشکلات و ایرادات ظاهری کالا نخواهد داشت، بدین منظور به مشتریان توصیه میگردد قبل از امضاء نمودن رسید تحویل کالا، به دقت ظاهر کارتن پستی کالا را بررسی نموده و در صورتیکه کوچکترین ایرادی داشت، از تحویل گرفتن سفارش خودداری و موضوع را بلافاصله به فروشگاه اطلاع نمایند.
دستورالعمل واحد خدمات https://main-es.ir
بخش خدمات الکترونیک main-es.ir یک مرجع رسمی و معتبر است که ضمن توجه به نیازهای کاربران، به ارائه خدمات مورد نیاز آنها در حوزه تعمیر دستگاههای الکترونیک میپردازد. با هدف ایجاد نظم و پیشگیری از ابهام کاربران و مشتریان گرانقدر، سایت main-es.ir اقدام به تدوین شیوهنامه و دستورالعمل نحوه برخورداری از خدمات این مجموعه نموده است. همچنین تدوین این قوانین به احقاق حقوق کاربران و عمل در راستای اصول و ارکان مشتری مداری منجر میشود.
آگاهی شما کاربران گرامی از جزئیات این مقررات، به شما کمک می کند که وظایف همکاران ما را به خوبی شناخته و در صورت هرگونه تخطی از این وظایف، مراتب را به مسئولین مرکز گزارش داده و پیگیری نمایید. با ما همراه باشید تا با قوانین و مقررات سایت بیشتر آشنا شوید.
قوانین و مقررات بخش تعمیرات
- ارائه دستگاه توسط کاربر و تحویل آن به واحد تعمیرات بهتر است به صورت حضوری صورت پذیرد اما در شرایط خاص و توافق طرفین کاربر میتواند دستگاه تعمیری خود را به وسیله شخص دیگری یا پیک، اسنپ و ... به واحد تعمیرات تحویل دهد.
- پس از طی مراحل عیب یابی دستگاه، اطلاعات لازم در مورد نوع مشکل و هزینه تعمیرات به اطلاع کاربر میرسد.
- اگر هزینه تعمیرات کمتر از ۲۵۰هزارتومان باشد، نیازی به هماهنگی با مشتری نبوده و تعمیرات انجام میشود؛ در صورتی که هزینه بیش از این مبلغ باشد قبل از هر گونه اقدام حتما با مشتـری هماهنگ خواهـد شد.
- در طی مراحل تعمیر، نیازی به تماسهای مکرر کاربر با مرکز نبوده و در صورت لزوم، همکاران ما با کاربر تماس خواهند گرفت.
- پس از پایان مراحل تعمیر، همکاران ما طی تماس با کاربر، وی را از وضعیت نهایی دستگاه باخبر میکنند.
- عملیات تعمیر، تنها در صورت رضایت کامل مالک دستگاه آغاز خواهد شد و چنانچه در هریک از مراحل عیبیابی و تعمیر، کاربر قصد ادامه روند کار را نداشته باشد، تعمیرات متوقف شده و دستگاه به کاربر تحویل داده میشود.
- در صورت نیمه کاره ماندن مراحل تعمیر به درخواست کاربر، هزینه عیبیابی از وی دریافت میگردد.
- حداکثر زمان نگهداری دستگاه تعمیر شده در این مرکز، یک ماه میباشد. بعد از گذشت این زمان، مرکز هیچ مسئولیتی در قبال دستگاه نخواهد داشت و پس از گذشت یک ماه، به ازای هر روز تاخیر مبلغ ۴ هزارتومان به عنوان هزینه انبارداری دریافت میگردد.
- بر اساس قوانین و مقررات، کارشناسان تنها عیوب مطرح شده از سوی کاربر را برطرف کرده و در قبال سایر مشکلات دستگاه مسئولیتی نخواهند داشت.
دستگاههای آب خورده و ضربه خورده ممکن است در حین تعمیر عیوب خود را نشان دهند. بنابراین بروز مشکل در هنگام تعمیر طبیعی بوده و این مجموعه، تعهدی در قبال آن ندارد .
- کلیه فاکتورهای مجموعه به صورت رسمی صادر میگردد و به قیمت نهایی فاکتور شما 9% مالیات بر ارزش افزوده اضافه خواهد شد.
- دقت نمایید؛ اگر دستگاه شما گارانتی تعمیر مرکز دیگری را دارد، درصورت بازشدن در این مرکز از گارانتی ساقط شده و در صورت تحویل دستگاه به این مجموعه، باید هزینههای تعمیر را بپردازید .